MICHAELA2780 SparkPoints: (0)
Minute de fitness: (22.595)
Postări: 2.860
29.04.08 9:38 P
Deloc. Din câte știu, ei lucrează la încercarea de a fi ei înșiși sănătoși.
LOUNMOUN Postări: 1.335
29.04.08 9:30 P
Nu aș fi jignit.
COOLGIRL68 SparkPoints: (0)
Minute de fitness: (24.177)
Postări: 2.965
29.04.08 8:36 P
Nu. Dacă sunt ca mine, știu să slăbească, dar au probleme în a-și urma propriile sfaturi.
SKATERGIRL3 Postări: 2.949
29.04.08 8:33 P
Nu, nu eu, medicul meu este supraponderal și el îmi dă sfatul tot timpul dacă îl văd. Zâmbesc și spun umm . da ok dar trebuie să faci mișcare și tu, lol.
JACQUILLI Postări: 748
29.04.08 8:26 P
2QTBOYS SparkPoints: (0)
Minute de fitness: (4.040)
Mesaje: 235
29.04.08 8:22 P
Îmi pare rău că te jignesc cu această întrebare, Jacquilli. Aceasta este o întrebare pur ipotetică. Sunt medic și mă simt (literalmente) un mare ipocrit gras atunci când trebuie să spun unui pacient să facă din slăbire o prioritate. Încerc doar să obțin un consens cu privire la ceea ce gândesc oamenii despre acest subiect.
Din nou, scuze pentru că te-ai supărat.
69. Postări BRIDE: 353
27/04/08 8:51 P
Nu aș fi jignit dacă un medic supraponderal mi-ar da sfaturi pentru slăbit. Poate că îmi este greu să-i iau în serios, dar nu m-ar jigni.
4ACAROLINAGIRL Postări: 417
27/04/08 8:50 P
Deoarece am citit aproape fiecare carte de dietă existentă, împreună cu DVD-urile cred că aș putea da sfaturi pentru pierderea în greutate, doar pentru că sunt supraponderal nu înseamnă că nu știu cum să slăbesc, doar că nu am practicat ce Eu predic.
CD3230019 Mesaje: 574
27/04/08 8:45 P
Toată această discuție îmi amintește despre ce am simțit când l-am auzit pe Dr. Phil (dintre toți oamenii) avea un plan de slăbire - medicul te vindecă!
În ciuda gândurilor mele anti-Phil, nu m-aș ofensa dacă un doctor supraponderal îmi va oferi sfaturi privind pierderea în greutate - presupunând că aș fi cerut sfatul în primul rând.
WEISSER4 Postări: 458
27/04/08 8:43 P
Mulțumesc MARYLOUK, am. După testare, dietă și exerciții fizice, am venit cu un plan!
Editat de: WEISSER4 la: 27.04.2008 (20:45)
KRISTIJ3 Postări: 841
27/04/08 8:39 P
Ei bine, am folosit pentru a lucra într-o clinică de slăbire (înainte de a părea să mă îngraș). așa că știu cu siguranță CUM să slăbesc și CE să fac dacă oamenii mă întreabă și le spun exact ce trebuie să facă, așa că nu aș fi ofensat și sper că nimeni nu ar fi jignit de sfatul meu.
LISSV33 SparkPoints: (0)
Minute de fitness: (10.573)
Postări: 609
27/04/08 8:01 P
I-am făcut un comentariu prietenului meu la o întâlnire WW despre comentariile bune pe care le făceau oamenii cu privire la modul în care pregăteau mâncărurile și ce gustări mâncau. M-am întrebat de ce, dacă știau ce să facă, erau încă atât de atârnați. Mi-a amintit că abia începusem și că nu știm cum arătau acești oameni când au început. Poate sunt mai mici.
Am încercat să-mi amintesc asta înainte de a începe să judec oamenii.
JACQUILLI Postări: 748
27/04/08 7:58 P
DOAR PENTRU CĂ O PERSOANĂ ESTE GRASĂ. NU ÎNSEAMNĂ CĂ NU șTI CUM SĂ PIERDĂ GREUTATE. IM FASCĂ ȘI DĂM SFATURI ÎNTOTDEAUNA, ÎNSEMNĂ CĂ L-AM PIERDUT ÎNCĂ. DOAR PENTRU CĂ SUNT GRASI ACUM NU ÎNSEAMNĂ CĂ AU FOST CHIAR MAI GRASE ÎNAINTE. NU STIȚI CÂT DE GRASĂ S-AU FOLOSIT SAU DACĂ ESTE ALTE MOTIVE DE CE SUNT ÎNCĂ GRASE. SORA MEA ESTE GRASĂ DIN CAZUL TIROIDELOR LUI, OBIECTIVĂ PENTRU A FI SUPER LEGĂTURĂ, AȘĂ DE CE AR FI OCINEȘTE OFENSAT DE SFATUL SĂU. SUNT MAI JENIAT DE ÎNTREBAREA decât orice altceva
Postări NO-PAIN-NO-GAIN: 393
27/04/08 7:54 P
Sunt de acord - doar pentru că cineva este supraponderal nu înseamnă că nu are sfaturi bune despre asta. Este greu de pus în practică. Înțeleg total.
JDGONZALES SparkPoints: (0)
Minute de fitness: (38.226)
Postări: 1.109
27/04/08 7:49 P
Îmi iau sfatul oriunde îl găsesc. ia unii și lasă unii. dar nu jignesc ușor.
FEELING20 mesaje: 3.040
27/04/08 7:44 P
Nu aș fi jignit, dar aș spune oh cât ai pierdut cu sfatul pe care mi-l dai lol
STACEYCAKES2 mesaje: 1.715
27.04.08 7:34 P
Nu aș fi jignit și voi primi toate sfaturile gratuite pe care le pot primi de la oricine, slab, gras, între ele. Dar nu aș cheltui niciodată bani mergând la un nutriționist supraponderal sau la un antrenor personal. Cred că nu cred în vechea zicală: cei care nu pot. a preda!
Postări RIKKUPAINE: 3.889
27/04/08 5:59 P
Nu. Nu aș judeca pentru că nu le cunoști circumstanțele. Este posibil să încerce să piardă. Acestea pot avea probleme extreme cu tiroida, ceea ce le face dificilă.
Voi primi sfaturi bune de slăbire de la oricine dacă este sănătos și are sens. Nu aș presupune că o persoană slabă știe despre ce vorbește.
NIKKOLPAULS Postări: 57
27/04/08 5:10 P
Știi, într-adevăr depinde. Lucrează la un stil de viață mai sănătos și pur și simplu nu sunt încă acolo, ca mine? Sau sunt genul de persoană care se plânge că este supraponderală, în timp ce apucă cinci batoane de bomboane de fiecare dată când verifică la magazinul alimentar? Obezitatea, cred, este în mare măsură relativă în zilele noastre. Avem nevoie de mai multe informații pentru a decide dacă medicul în cauză este un hipocrit sau pur și simplu un coleg în aceeași luptă în care ne aflăm.
LYNNC5 Postări: 524
27/04/08 4:51 P
Nu aș fi jignit dacă ar lua aceleași sfaturi pe care le dau și ar arăta unele rezultate. Aș prefera, de fapt, sfatul de la cineva din aceeași călătorie cu mine.
KELLYMICHELLE84 SparkPoints: (0)
Minute de fitness: (951)
Mesaje: 248
27/04/08 10:40 A
Nu aș fi jignit, aș pune sub semnul întrebării în mod serios credibilitatea lor dacă nu ar lua propriile sfaturi.
ALYSSA28690 SparkPoints: (0)
Minute de fitness: (10,020)
Postări: 3.342
27/04/08 10:24 A
alun, da, asta m-ar jigni și pe mine.
despre dr, nu. atâta timp cât nu erau nepoliticoși sau condesați în legătură cu asta. dacă ar fi pus-o ușor să o ascult, nu m-ar deranja.
TIGER411 Postări: 407
27/04/08 10:24 A
Lucrez cu medici de îngrijire primară și de când sunt acolo (câțiva ani) sunt cu adevărat surprins de câți s-au îngrășat (și cât de mult s-au îngrășat!). Apoi îmi dau seama că lucrează 80 de ore pe săptămână și sunt ocupați să ajute alte persoane și să mănânce din mers și să se simtă diferit. Poate că este ipocrit, dar aș lua în continuare sfatul lor despre pierderea în greutate. Toate acestea se schimbă cu un medic care fumează. Asta mă deranjează.
HAZELNUTNUT SparkPoints: (0)
Minute de fitness: (3.625)
Postări: 1.531
27/04/08 10:11 A
Nu, asta nu m-ar jigni. Am fost jignit când mi-am cumpărat un cântar la Wamart și casierul supraponderal din spatele celor înregistrați a râs de mine pentru că am încercat să slăbesc.
RENA1965 Postări: 17.878
27.04.08 10:05 A
Nu, medicul care m-a ajutat cel mai mult este supraponderal. Ea m-a ajutat trimițând o sesizare către sistemul spitalului public, care mi-a oferit chirurgia plastică „gratuit”. Ajutorul ei m-a salvat foarte mult de necazuri și sunt foarte măreț pentru abilitățile ei de „comunicare” umană.
Nu judecați în mod greșit oamenii după aspectul lor exterior, este posibil să aibă doar inima încă la locul potrivit și mult bun. Aș prefera să am pe cineva cu care să vorbească confortabil decât cu ultimul meu medic acru, care a plantat mereu „slăbește”, indiferent dacă am intrat în biroul lui, fie că este o rețetă de pastile pastile sau mă lupt cu sistemul de asistență socială pentru a obține fiii mei au examinat mental sub aburul meu.
CANTWEIGHT2LOSE Postări: 4.069
27.04.08 9:16 A
2QTBOYS
dacă medicul meu ar fi supraponderal, aș asculta totuși, pentru că cred că ar avea experiența personală, care se ocupă de problemele sale de greutate, pentru a-și susține concluziile/sfaturile
NU aș considera ipocrit ca nimeni să ofere sfaturi privind pierderea în greutate doar pentru că sunt supraponderali
heck, dacă aș gândi așa, nu aș fi aici pe SP unde sfatul este dat (o parte din ME) de „oamenii grași” (terminologia ta nu a mea) în fiecare zi
LEAPINGLIZARDS Mesaje: 938
27/04/08 8:48 A
Nu - sunt de acord cu Twanaw3. Trebuie doar să învățăm din sfaturile bune și să nu fim distrasi de celelalte lucruri.
GOIN2LOSE2 Postări: 1.607
27/04/08 8:32 A
Nu, doar pentru că sunt supraponderali nu înseamnă că nu știu despre ce vorbesc. Înseamnă doar că nu își urmează propriile sfaturi din orice motiv.
JENNA3 SparkPoints: (0)
Minute de fitness: (59.865)
Postări: 2.708
26/04/08 11:54 P
Nu este jignit, nu. Când am început să slăbesc, aveam peste 100 de kilograme supraponderal. Am pierdut 50 de kilograme în șase luni, dar asta m-a lăsat totuși atârnat. Aș putea da sfaturi foarte eficiente, dar unii oameni care nu mă cunoșteau s-ar fi putut gândi „ce știe puiul acela gras despre slăbit?”
Ceea ce mă jignesc sunt prietenii mei care vor să ies și să iau cina cu ei la un restaurant cu adevărat gras și mă implor 15 minute să comand desert după ce am mâncat salata mea de pui la grătar. Nu mă deranjează faptul că prietena respectivă are 250 de kilograme, ci pare să vrea să mă îngraș cu ea pentru a o face să se simtă mai bine.
KIMUSH23 SparkPoints: (0)
Minute de fitness: (68.082)
Mesaje: 16.142
26/04/08 11:12 P
Nu cred că aș fi jignit, întrucât lumea este formată din atât de multe tipuri și tipuri de oameni. indiferent dacă sunt subțiri, grase, negre, albe, bătrâne, tinere, bogate sau sărace.
Kim
Postări DTRMNEDME: 9.376
26/04/08 9:45 P
Uneori putem oferi sfaturi și știm cu adevărat despre ce vorbim. Pot și fac, dar să-l aplic la mine este mult mai greu de făcut. Pot să vă spun câte calorii sunt în majoritatea tuturor și vă pot spune câte fructe și legume ar trebui să mâncăm și ce fel de carne ar trebui să mâncăm, dar să mi-o aplicați este o poveste diferită, așa că nu m-aș ofensa deloc de către o persoană mai mare care îmi dă sfaturi. Încearcă să mă ajute și ar trebui să apreciez asta.
Postări MARYLOUK: 5.930
26/04/08 9:45 P
Atunci probabil că sunteți mai ofensat de alegerea ei de tratament decât de greutatea ei. Dacă ar fi grasă oferind sfaturi pentru dietă și exerciții fizice, probabil că nu ai fi plecat.
Sper să găsești un doctor care să fie de acord cu filosofiile tale.
WEISSER4 Postări: 458
26/04/08 9:37 P
Ideea mea a fost că mi-a oferit medicamente și intervenții chirurgicale pe care nu le va avea pentru ea. Dacă mi-ar fi sugerat dieta și exercițiile fizice, probabil că nu m-aș fi schimbat.
Postări MARYLOUK: 5.930
26/04/08 9:37 P
Un lucru este să știți ce funcționează prin cercetare și încă altul să îl puneți în practică.
Nu văd o problemă cu un nutriționist în grăsimi care să dea sfaturi. A fi subțire nu este cu adevărat important pentru unii oameni. Sau poate nutriționistul pierde în greutate. Sau câștigând. Sau are o afecțiune tiroidiană.
Te-ar jigni să primești sfaturi despre vegetarianism de la un omnivor? Probabil ca nu. Amintiți-vă, sunteți cel care vrea să slăbească, nu bunul doctor.
ps, de câte ori oamenii de pe aceste fire sunt „jigniți” de persoanele subțiri care dau sau caută sfaturi privind pierderea în greutate?
URBANK9 Postări: 895
26/04/08 9:28 P
Nu aș fi jignit. Poate că știu despre ce vorbesc, dar nu o aplică propriului stil de viață sau poate că au pierdut foarte mult în greutate, dar sunt în continuare supraponderali sau sunt în proces sau slăbesc sau nu au interesul de a pierde în greutate ei înșiși.
Adică, cineva poate ști să facă ceva, dar pur și simplu nu o face singură. Știu să gătesc, dar mănânc deseori mese preambalate, deoarece este mai rapid și mai ușor și pur și simplu nu îmi vine să gătesc. dar doar pentru că nu o fac tot timpul nu înseamnă că nu sunt priceput.
ANARIE Postări: 13.246
26/04/08 9:13 P
Acest fir mă face să mă gândesc la acea expresie veche: „Cei care pot, fac. Cei care nu pot, învață”. Am fost profesor și adevărul este că, atunci când am început să predau, nu eram pe deplin priceput în ceea ce predau. Am învățat să o fac * prin * predare. (Apoi, când m-am priceput foarte bine, am făcut ceea ce cei mai competenți profesori ajung să facă - am renunțat.)
Ideea mea (și am una!) Este că noi, ființele umane, de obicei știm * ce * să facem cu mult înainte de a fi capabili să o facem și unul dintre modurile în care trecem de la cunoaștere la a face este încercarea de a împărtăși aceste cunoștințe cu alții. Cred că sfatul unui doctor gras este probabil destul de mare pe continuumul a ceea ce este valid. Aș aprecia cu siguranță sfatul unui doctor gras decât cel al unui antrenor personal care să nu fi fost niciodată gras. Medicul are cunoștințe despre carte, cel puțin, chiar dacă nu are o poveste de succes personală. Un doctor slab nu are niciunul dintre aceste lucruri. Desigur, idealul ar fi un medic care și-a pierdut în greutate și l-a ținut - dar nu există o mulțime de oameni în jur!
Și dau felicitări oricărui medic care abordează subiectul cu pacienți supraponderali. Majoritatea medicilor nu cresc niciodată în greutate, chiar și în cazul pacienților a căror obezitate este completă, ucigându-i. Le este prea frică să nu jignească pacientul. Și, deși majoritatea dintre noi ar spune că nu avem nevoie de un medic care să ne spună că suntem grase, atunci când studiază aceste lucruri, se dovedește că oamenii sunt de multe ori mai predispuși să facă ceva în legătură cu greutatea lor dacă un medic le spune că este o problemă de sănătate. Bănuiesc că dacă medicul tău * nu * îți spune să slăbești, poți să-ți spui: „Ei bine, cred că nu sunt chiar ACE grăsime, pentru că medicul nu a spus nimic”.
Deci, da, aș primi sfaturi de la un medic gras. Poate chiar l-aș provoca la un concurs „Cel mai mare ratat”! "Dacă am pierdut în greutate la următorul meu control și tu nu ai făcut-o, mănânci coplata mea!"
Editat de: ANARIE la: 26.04.2008 (21:13)
WEISSER4 Postări: 458
26/04/08 8:47 P
Nu este ofensat neapărat, dar este greu să vă adresați serios medicului dumneavoastră despre beneficiile pierderii în greutate, atunci când ea însăși are aproximativ 300 de kilograme. Când mi-a oferit o intervenție chirurgicală sau pastile ca prima linie de apărare pentru pierderea în greutate legată de IR? PCOS, am schimbat documentele.
JOMARRA SparkPoints: (0)
Minute de fitness: (630)
Postări: 210
26/04/08 8:46 P
Nu NU aș fi jignit. Sunt destul de sigur că doctorul ar ști despre ce vorbesc. Cunoașterea și a face sunt două lucruri diferite. Sunt sigur că majoritatea dintre noi pe acest site s-ar putea să știe ceva sau două despre pierderea în greutate, dar avem totuși nevoie de puțin ajutor. De asemenea, există multe motive pentru care oamenii se îngrașă. Unele persoane pot avea probleme cu tiroida sau pot lua steroizi prescriși sau alte medicamente care determină creșterea în greutate. Ar putea avea o boală/afecțiune care îi determină să se îngrașe. Uneori, cel mai bun sfat pe care îl puteți obține este de la cineva care a încercat și a înșelat. Vă pot spune ce NU trebuie să faceți.
REBCCA SparkPoints: (538.302)
Minute de fitness: (264.782)
Mesaje: 24.270
26/04/08 8:32 P
Când o persoană grasă îmi dă sfaturi pentru slăbit, nu mă simt ofensat. S-ar putea să mă întreb de logică, dar nu jignit.
AMARANTHA Postări: 7.053
26/04/08 8:08 P
Nu m-ar jigni în sine, dar dacă aș fi pe piață pentru sfaturi privind pierderea în greutate, ceea ce nu sunt, de vreme ce am fost destul de bine în jurul acestui subiect (obișnuiam să cântăresc mult mai mult, știu deja ce să fac), ar fi cu siguranță oarecum deranjant pentru mine personal să descopăr că guru-ul meu pentru slăbit era supraponderal, dar nu ar fi vorba de a mă ofensa.
NAUSIKAA Postări: 4.848
26/04/08 7:40 P
Mă duc de luni întregi la un nutriționist foarte supraponderal. La prima aplicație, am crezut că este ciudat ca cineva cu toate cunoștințele și experiența unei alimentații sănătoase să fie supraponderal. Dar nici nu mai văd asta. Este o nutriționistă foarte bună și consider că întâlnirile noastre sunt foarte provocatoare. De asemenea, am realizat că oamenii sunt supraponderali din tot felul de motive. Nu mă face să am încredere mai puțin în ea sau să prețuim mai puțin opiniile ei (deși nu suntem de acord cu MULTE lucruri). Nu sunt în niciun fel jignit.
KNDJP21 Postări: 417
26/04/08 7:18 P
Mă înnebunește când bf-ul meu îmi dă sfaturi nutriționale. Mai ales pentru că nu știe despre ce vorbește, dar crede că știe. Și dacă el nu știe până acum că știu ce să mănânc și cum să slăbesc (este motivația și consistența pe care tind să le lipsesc uneori), atunci este doar prost. Deci nu - nu mă jignesc, ci chiar supărat. Contează asta? laugh out Loud.
ROCKSTARGIRL SparkPoints: (0)
Minute de fitness: (15.982)
Postări: 4.981
26/04/08 7:16 P
Nu, pentru că probabil au primit sfatul lor bun de la o persoană slabă;)
MANDIETERRIER1 Postări: 18.154
26/04/08 7:07 P
Chiar dacă cineva este supraponderal, este posibil să încerce să slăbească singuri. Este posibil ca ei înșiși să fi slăbit foarte mult. Văd toate sfaturile ca o perspectivă diferită.
QUINNMAN Postări: 2.375
26/04/08 7:00 P
Ummm. Sunt obez și dau sfaturi. sper că nimeni nu este jignit, lol. Lizzy
- Noul program de coaching pentru scăderea în greutate a ajutat oamenii să piardă în greutate în blocare - Insider
- Grăsimea fantomă ”poate persista după pierderea în greutate
- Funcționează pentru cookie-uri Schimbarea uneltelor de slăbire
- Plan de pierdere în greutate Maxiumum Torrent Dieta lichidă Pierdere eficientă în greutate Perimenopauză Pierdere în greutate
- Pastile farmaceutice de slăbit și atingeți obiectivele de slăbire Forskolin Green Vibe - Legați nodul